onsdag 20 januari 2010

Dagliga dosen personlig utveckling

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade min blogg. Men jag har inte legat på latsidan med min personliga utveckling för det…. Varje kväll innan jag somnat har jag följt följande schema:
Ett par minuter andning, avslappning, nedvarvning.
Därefter har jag gått igenom nästa dag, vilka saker jag skall ta tag i på jobbet och privat.
Slutligen har jag försökt att tänka positiva tankar utifrån de 7 S:en alternativt visualisera hur jag vill att mitt liv skall utveckla sig.

Jag skall arbeta vidare med mitt självförtroende och självkänsla då min övertygelse nu är att om jag bara får bukt med dessa, så slutat jag tvivla på mig själv och jag kommer att få ett mycket mer avslappnat och tillfredsställande liv.

Jag skall bli bättre på att blogga. En uppdatering om dagen är målsättningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar